maanantai 19. joulukuuta 2022

Kolme kuukautta rekrytointikoulutusta

Kolme kuukautta rekrytointi koulutuksessa takana ja koulutus alkaa kääntyä loppua kohti. Koulutusten osalta aiheet ovat mielenkiintoisia ja koulutusmetodit ovat olleet monipuolisia itsenäisestä työskentelystä, zoom-/teams-koulutukseen ja paikan päällä tapahtuvaan koulutukseen.

Töiden osalta olen löytänyt hyvän vauhdin töissä ja olen päässyt kunnolla käyttämään omia vahvuuksiani nettisivuja päivittäessäni ja luodessani yrityksen visuaaliseen ilmeeseen erilaisia elementtejä. Olen päässyt käyttämään koodia ja toisaalta tutustumaan yhä paremmin WordPress pohjaan. Nettisivujen päivityksen lisäksi koodaus on tullut yhä tutummaksi päivittäisten kooditreenien ansiosta ja ymmärrän koodia mielestäni yhä paremmin.

Koska hanke alkaa lähestyä loppua, alan yhä enemmän pohtia jatkoa. Pyrin tekemään hakemuksia edelleen aktiivisesti ja kokeilen työnhaku rintamalla jälleen erilaisia toteutuskeinoja niin CV:n kuin hakemuksen muidenkin osien suhteen. Harmi vain, että saamieni vastausten mukaan minun suurin ongelmani on rekrytoijien mielestä kokemattomuuteni. Vaikea parantaa ominaisuutta, jonka parantaminen vaatii työpaikan, jota ei saa ilman kokemusta... Mikäli joku keksii miten tämän noidan kehän saa rikottua, otan vinkkejä vastaan.

Olen jo kokeillut työllistymistä, työhön valmennusta ja nyt rekrykoulutusta, mutta olen näillä näkymin edelleen samassa tilanteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiireen hallintaa

Elokuun lopusta alkaen elämäni on alkanut keräämään vauhtia ja nyt töidenkin puolella tehtäviä tuntuu pikkuhiljaa jo riittävän. Toistaiseksi...