maanantai 21. elokuuta 2023

Lomalta paluu

Ensimmäiset viikot takana töitä ja olen päässyt aloittamaan rauhallisesti, mutta tehokkaasti. Olin ajatellut syksyä jo etukäteen ja valmistelin tätä varten itselleni muistiin, missä tilanteessa työni ovat ja mitkä asiat odottavat minua töihin palatessani.

Valmisteluni ansiosta sain aloitella siis rauhallisesti hankkeen puolella ja olen yrittänyt päästä paremmin sisään työni toiseen puoleen. Ehdin seurata, mitä koulujen alku voi tarkoittaa opettajille ja pääsinpä hieman mukaan näihin opintojen alun tilaisuuksiinkin.

Vaikka töissä olenkin aloitellut hiljalleen, olen saanut täytettyä mukavasti kalenteriani vapaa-ajan puolella. Syksyyn on kuulunut vapaaehtoistoimintaan liittyviä tapahtumia ja kameraan tutustumista, mutta olen myös yirttänyt lisätä liikuntaa arjessani. Liikunnan lisääminen näkyi esimerkiksi ensimmäisenä työmatkan pyöräilynä viime viikolla ja toivottavasti jaksan lajin lisätä arkeen kerran tai pari viikossa.

Odotan tulevaa syksyä ja talvea jo innolla niin vapaa-ajan kuin työkin puolesta ja haluan päästä näkemään, millaiseksi arki minulla muodostuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiireen hallintaa

Elokuun lopusta alkaen elämäni on alkanut keräämään vauhtia ja nyt töidenkin puolella tehtäviä tuntuu pikkuhiljaa jo riittävän. Toistaiseksi...